sommarjobb.

Ojj ojj typ en vecka sen jag skrev här.
Men jag har haft fullt upp hela dagarna:)

Jag måste börja med att berätta att jag har blivoit faster åt världens gulligaste tjej.
Hon ska heta Elina,
Sjukt gullig:D

Jag vet inte varför jag skriver nu för jag måste egentligen lägga mig nu.
För imorgon börjar sommarjobbet,
kl 08.00 fyfan va jobbigt:D

Vi ska ha fotbolls skola i 4 dagar sen ska vi göra annat.
Jag,Frilloe,Sunken och Björn är i en grupp med massa små tjejer.
Dom är 8 år och ska spela fotboll,
vi får se hur det går me de:)

Bilder får ni imorgon,
jag har lovat Frilloe att ta med kameran:)

Då får ni bolder från skolavslutningen också.
För nu ska jag hoppa i säng och myysa med lillvovven:D



Linda och jag i örnvik.
Tväling, "vem är våtast"
och Linda vann:P



Godnatt och sov så gott:)


Om du bara kunde sluta med allt de dära....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0