IKEA snart kommer jag.

God kväll mina damer och herrar.
Uppehållet är nu över,
de går inte att vara borta från bloggen för länge man börjar typ sakna den.

Men idag vaknade jag kl 11 hemma hos Linda,
Jag drog en sleep over där igår:)
Ni ska bara veta hur sööt lille bror hon har,
han sa att jag var världens finaste och massa sånnt.
Fast de var ju bara för att han skulel få godis av mig:P
Men han är sööt iaf ; D

Vi drog upp mot ica vid 12-1 tiden där gick vi bara runt.
Hon drog hem kl 2 för då hade jag möte om sommar jobbet.
Jag hamnade i Fredrics, björns och sunkens grupp:)
Dom killarna är roliga;D
För er som inte vet vad vi ska göra så ska va ha fotbollskola i 4 dagar sen ska vi göra annat.
Vi fick flickor födda 01.

Efter mötet for jag hem och städade lite som jag hade lovat mamma.
Vid 6 tiden kom mamma och hömtade upp mig så for vi till Patric (store bror)  och käkade middag.
sen vid 8 halv 9 kom linda och hämtade mig vi har bara varit ute och pratat och kört lite moppe:)
Vi är moppe brudar:D
Fett med niice.

Men nu ska jag börja dra mig mot sängen,
jag ska upp 8 imorgon,
för jag, mamma och Maria ska på IKEA!
Ska stor handla där:D


Min lilla Linda:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0