Dagens!

Fyfan säger jag bara,
när jag  kom hem fick jag ett sms av joel.
Det stog: Jag är ute låst!:(
Så jag var tvungen att gå dit och försöka komma upp på hans balkong.
När jag nästav var upp sa jag HJÄLP MIG JAG RAMMLAR!
Men tror ni han fattade nå?!?!?
Nej de gjorde han inte för han lekte med mig hund...
Så jag flög ner i gräset,
Fast de va sement plattor där så jag fick ont:(
Jag cuttade upp 2 fingrar, skrapade benet och slog i en nerv i armbågen...
Fyfan va onte jag trodde jag skulle börja grina,
MEn jag sa bara AJ! AJ! AJ!
Tillsist började jag skratta,
fast de måste ha varit av chocken jag fick.
Haha, sen ringde vi hans mamma igen då skulle hon äntligen komma hem.
Annars hade jag nog varit död nu.

De var min kväll de eller ja en del av den,
de ända som är roligt att berätta;D
Fyfan, jag tror jag garvar ihäl mig de måste ha sett jätte fult ut!:D
Men nu ska jag fick lite i rummet sen ska jag gå och äta nå:)
Puss!


Celis, söt pojken min ;D Du är bäst lillvännen;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0