Majrundan.

Tänkte börja med att skriva om majrundan vi gick med skolan idag.
DE va typ skönt fast lite för varmt ute.
Eller till en början var de för varmt,
sen blev de helt perfekt.
Vi gick typ en halv mil sen lekte vi lekar?
Och sen gick vi en halvmil tillbaka...
De va ganska jobbigt faktiskt har lite träningsvärk,
men de är bra att man får de för då vet jag att jag har gått långt:b

Efter skolan gick jag hem och hämtade hunden,
sen tog jag en till promenad med han till skolan och tillbaka.
Sen har jag bara varit hemma och tagit de lugnt,
vid fem sex tiden kom Maria hit så jag var med hon ett tag.
Vi gjorde typ inget åkte lite moppe sen for vi hem till henne.
Sen skjutsade Lexi upp mig till ica,
där satt jag och pratade med Ellen och Ellen ett tag innan jag gick till gården.
De stängde dock klockan sju,
då fanns de inget att göra eftersom att de regnade ute.
Alex och co spelade basket och jag kollade på,
när dom blev less gick vi till ip och kollade på match.
Tomas gjorde en kul grej men jag ska inte berätta vad;b
De får ni helt enkelt fråga han om ni vill veta.

Jag Alex och pytte drog till Alex halv tio,
men Pontus drog lika fort som vi kom dit.
Så jag och Alex la oss och såg på tv.
Vi har sett på allt möjligt men de bästa var fan sainfelt(stavas?)
Jag kom hem för typ en halv timme sen.
OCh snart sk ajag gå och sova har ont i benen och ryggen:(
Men nu orkar jag inte skriva nå mera,
jag skriver nog innan jag går och lägger mig.

( PS.Frilloe har min väska och mina solisar, han är inte bög fast man kan tro de ibland;D )


Skolans sötaste par!


Frilloe leker coool och Anna gömmer sig;D


Ramla gjorde han också:P


MAssa.


Hampus, Småland och Jocke;D


Lillen ;)


Kurderna var också ute och gick;)


Jocke:)


Alex spryr typ?:P

Orkar inte lägga in nå mer bilder idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0