Spikmattan <3

jag kom precis ut ur duschen,
och kallt är de kan jag lova.
Strax ska jag gå och smörja in mig
och sen ska jag lägga mig och se på film eller nå.
Vi får se vad som händer jag måste hinna lägga mig på spikmattan ett tag :)
Fyfan va skönt de är att ligga på den.
Men nu ska jag gå och göra mig klar för spikmattan ;)

Innan jag går måste jag bara berätta för er att imorgon jag ska gå 1 jävla mil!
Fyfan va jobbigt förra året höll jag på att dö,
fast de var för att de va så jävla tråkigt.
Först ska vi gå 0.5mil och sen stanna nid nån mast och leka lekar!
Förstår ni leka lekar, fyfan!
Sen ska vi gå 0.5 mil tillbaka till skolan..
Så imorgon efter halv 11 äre bara å slå en pling till mig så jag har nå att göra:)




Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0