Stor städning på g :b

Fyfan va skönt de är ute,
de har seriöst blivit sommar=)
jag har varit med Alex hela dagen,
vi har inte gjort så mkt typ solat,
men vi har varit med Småland och Amanda ett tag också.

Jag kom hem typ halv 9,
då började jag städa i rummet och jag är fortfarande inte klar?
Men jag har dammsugit, vaskat, städat alla lådor, mublerat om och kastat massor av smink.
Jag känner mig ganska stolt :)
Fast jag tror att jag kommer ångra att jag kastade så mkt smink,
men jag får väl köpa nyss om jag blir less på de andra.

Nu sk ajag gå och städa klart,
sen måste  jag hinna duscha, gå ut med hunden,
plugga och bygga på min bro:)



Jag skriver sen de lovar jag;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0