jag vet mer änn du tror, bara så du vet...

Ag ska börja med att skriva lite kort om går dagen,
eller rättare sagt går kvällen :)

Jag gick ut vid 7 tiden kanske och då gick jag till gården,
där väntade jag på Emma.
hon ringde krin nio tiden typ,
då tog vi bussen till Coop och sen tog vi en promenad till Ellen :)
När jag, Ellen och Amanda sat ute på balkongen horde vi en kärring skrika: SLÄPP MIG JAG RINGER 112 SLÄPP MIG SLÄPP MIG osv.
Sen blev de tyst då tänlkte vi att personen släppte henne,
men när vi skulel gå till bussen ett tag efter så var de två pölisbilar där.
Sen när vi kom ner till busshållplatesen så kom en Ambulans med blåluset på.
Tanten hade tydligen blivit misshandlad av sin man.
Sjukt var de iaf.
Vi satt och väntade på bussen en halv timma,
men den kom tillslut.
då for vi till nån fest men den sööög balle.
jag åkte taxi med Linus och alla hem för dom skulle ändå till max.

Idag har de varit grymt fint väder ute:D
Jag for och handlade med mamma och Maria på förmiddagen.
Jag fick me mig två par tights och godis hem.

När jag kom hem for jag till Maria på en gång,
där hämtae jag hennes hundar och tig en lång promenad med dom.
Jag gick hem med den lilla hit och sen gick jag ut med den stora här på hertsön.
Ingen var typ ute...
Linda kom efter ett tag och sen eter ännu ett tag kom Amanda, Linus, joel och massa mer.
Men då skull ejag ändå gå hem och göra mig klar,
jag var hos min käre broder och käkade middag idag.
När jag hade tjockat mig nog där kom maria och hämtade mig.
Vi drog till gården och där träffade jag Lind, Alex och co.
Vi satt på gården ett tag,
sen bestämde vi oss för att gå till frilloe.
Så jag, Alex, Småland, Anna och Frilloe hem till han.

Ni vill inet veta va killarna gjorde där,
Dom rakade benen!
De tog typ 3 timmar för dom att göra de,
plus att dom blödde på hela benen.
JAg Alex och Småland drog hem när dom var klara.
På vägen hem snackade vi hemlisar.
Jag tänkte sova hos Alex,
 men sen kom jag på att jag har en jävla hund som måste ut.
Så dom fick följa me mig hem så följde jag dom hem en bit sen :)

Jag har så otroligt tråkigt just nu,
jag skulle seriöst kunna fara ut å springa nu :O

Imorgon får vi se vad som händer,
 jag ska iaf ringa alex och Småland när jag vaknar  har jag bestämt:)
Dom är så sjukt snälla dom där pokarna jag älskar dom sjukt mycke.

De blev ett ganska långt in lägg men så blir de ibland.
Niu ska jag gå och sova,
om jag kan somna vill säga ;D
Men ni får ha en fortsatt bra natt:)
Puss och kram


En bild på mig och Ellen från igår ;D

Jag får inte glöämma att gratta Alicia som fyller ett år idag,
eller de var juh igår hon fyllde om man kollar på klockan ;)
Men skit samma ;D

GODNATT!

Alex de är du som får mig att skratta, jag älskar dig massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0